Rabu, Oktober 20, 2010

proses pengurusan yang tak kurus-kurus

dah 2 3 kali gak la berjalan keliling utm.berjalan okeyh.bukan berjoging atau berlari keliling utm.
tak mampu aku nak berlari kencang.berlari anak atau berjoging sekeliling alam ni.
tak mampu mak..~~!!
semalam try berjoging.sekejap.tapi mmg sekejap betul lepas tu dah tak der dah. jalan balik. dah napas aku stabil skit.aku joging balik.
say whatever u want.
aku mmg bukan athlete yang leh lari keliling padang sekuat hati.
kalo tak nak kaki aku tibe2 cramp.perut aku tibe2 senak dan  segala macam benda.jangan la aku paksa diri aku buat eksesais yang melampau.
lari2 anak atas treadmill aku lom try lagi.tak pernah eksesais atas treadmill pon.gi gym pon tak penah.
kolot?gi mampos la.tak mampos tak nek treadmill.tak gi gym pon.yer tak?

sebelah ada papan tulis amran jangan buat sebarang aktiviti pon still nak buat.or maksud dia"aktiviti" lain?

arina dan kak sham

ilusi kaki kecik.
kesiimpualnnya.bereksesais lah aku semampu mungkin.
kak zarina ader bagi idea yang best untuk eksesais.ingat nak try sebelum tidur.tapi lepas sesi urut mengurut atok semalam.terus tido.eksesais ke mana ape kemana.
petang ni ada poco-poco kat rumah wangi?ader sape nak join sekaki?

Tiada ulasan: