Isnin, Oktober 11, 2010

bile dah cam ni jadi la cam tu

hari ni rasa cam semuanya tak kena.
si kekasih dah bape banyak kali kena maki marah.tanya direction je kot. sorry la darling.
nakmenjawab tu buat aku sakit hati.
nak buat keje mmg cam haram la kan.malas gile nak buat.
nak buat berita.itu tak kena ini tak kena.
pagi tadik je mood cam bunga2. sempat la siapkan poster untuk majlis ramah tamah HEk esok.

klik untuk tumbesaran yang sihat dan cergas

pas tu.melayan fb.sampai tibe2 rasa mendidih je hati.
terus bye2 bunga2 dalam hati.
dah stat nak membebel.cakap tepon tak der kaber line punya dah.
rasa cam nak jerit jer.
tanda2 PMS ker?
rasa nak cabut balik.dan tidur dengan aman dan damai.bole?
rasa nak keluar bejalan2 kat jusco tu.jalan je la kan.gaji tak der lagi.adeyh.


Tiada ulasan: