Sabtu, Julai 25, 2009

aku nak balik kg dah..!

kampung?
jb tu kampung ker??
hohoo
aper2 jer la
laungan bus dah memanggil
aku balik dulu..
aku akn menetap di johor selama seminggu tata semua..!
oh..thanx wida bg pinjam lappy mu..huhu

after skrip 7707.




:: tudung purple::eazy
::tudung hitam::zetty
::shawl oren::tinie
::shawl ijo::wieda

thanks bawak aku jenjalan..!!

selesema kH1Nzir

tiap kali nak tulis entri baru, asal nak tulis tajuk jer..aku akan menggaru kepala yang tak berapa gatal ni beberapa kali..las2 skali aku amik keputusan untuk terus menulis entri dari memeningkan kepala. menggaru2 kepala, entah berapa helai rambut dah gugur ni (oh no..!adakah aku memerlukan khidmat yun nam hair care..?!)
oh..main topic disini adalah pasal cuti utuk seluruh pelajar uitm..
cuti khas la..amat menggembirakan hati sesiapa sahaja yang bergelar pelajar..cuti ma...saper tak suker..!!
crite cuti kH1Nzir ni bermuler begini..
jeng..jeng..jeng..
pagi tadi aku bangun dalam kul 9. yer la.kelas puan mayu hari ni kansel aku dan ahli grup ku,eryn dan paul, menunjukkan dedikasi yang tinggi dengan niat untuk siapkan assignment..
tapi...aku yang sampai awal..menunggu diornag sehinggalah dalam around pukol 12..paul hantar msg..

dengan ini diumumkan bahawa kampus uitm shah alam di ttup dr 27.7.09-2.8.09 atas sebab2 tertentu.pihak pengurusan kolej

hahha..mmg la bersrak kegembiraan tapi kegembiraan tu terhenti seketika..
"aku ader duet ker nak balik jb??"
wa...!!! aku tak der duit nak balik jb..
cis..!paul dgn eryn sesampai jer kat tempat pertemuan terus hilang mood assignment..terus bukak hp masing2 kol2 manusia disekeliling mencari lobang2 uang..huhu..
aku yang hopeless..yang dah nampak bayang2 kena tunggu jer kat pukom..tiba2 dapat msg

"dah masuk 50,gi beli tiket, balk malam ni..-dady"

huahaha..bes2..terus aku menuju ke petronas..kuarkan duet dan beratur beli tiket trans.tapi yang ada kul 5 jer..tu pon esok..
nak menangis aku..berpuluh kali gak aku suro bangla jaga kaunter cek pagi esok punya jadual..smpai dia nek boring kot..huhu..
akhirnya aku terpaksa akur dengan jadual bus..

moral disini.
AKU BALIK ESOK.!!!JB I'M COMING

p/s: mr.ptptn, sila balik kepangkal jalan yer..

Khamis, Julai 23, 2009

-aku seorang yang independent-

pada entri aku yang sebelumnya(skroll ke bawah yer...)aku ader tulis ayat2 yang agak dramatis,sedeyh dan menusuk kalbu..(yer ker?!) sampaikan si ketot-nad tepon aku tanyakan keadaan aku..
aku okla sis..problem sikit2 jer..biasala tu..tak hidup la tak ada problem..
antara problem aku:

1. ketiadaan umah sewa skang..(duk menumpang umah mamber jer ni)
:: syukor sangat2. banyak kengkawan aku yang sudi2 membuka pintu bilik untuk aku wat berteduh buat beberapa malam..bermula dari kolej puncak..aku lepak umah k(housemate aku dulu) sehiggalah skang kat umah tini,eazy dan wida.

2. ketiadaan fulus
:: Mr. PTPTN masih menghilangkan diri.entah bila nak muncul..adayang kata 28..29..8hb pon ader..sabar jer la menanti

3. ketiadaan laptop
::laptop ader kat jb..takkan nak angkut barang banyak2 kan..bak kata k..aku ni takder hala tuju lagi..

4.masalah peribadi yang tak perlulah aku ungkapkan disini..cukuplah bila aku katakan ianya amat2 peribadi.(ni jugak masalah terbesar aku!)

secara ringkasnya..aku yakin..aku boleh sattlekan semuanya..dun worry my fren.. aku seorang independentlis..hahaha

Selasa, Julai 21, 2009

terserah aku sekarang

hidup aku sekarang makin lmaa makin tunggang langgang..cuma aku dan dy..berusaha sebaik mungkin untuk meng-straightkan segalanya..walaupun ada cacat cela dalam kehidupan kitorang..akan dibetulkan jugak..
dengan tanggungjawab yang makin bertambah..tak pernah di komplen pun..huhu..thanks to dady..
ibu,
angah dah tak tau nak cakap macam mana lagi..hanya maaf yang dapt angah pohon..
amet,
thanks untuk pemahamn mu terhadap kehidupan akak mu skang..
atok,
miss you so much