Khamis, Oktober 14, 2010

menu diet #1

owh.aku sudah mula berdiet yer kengkawan.
aku suda berisi aka bertambah comel.ini tidak boleh jadi ni.
kena!wajib!have to!
kuruskan badan balik walaupun tak penah kurus pon.
at least, aku dapat pakai balik baju2 baby t saiz s aku yang lama tu.kesian baju2 tu smeua.tergantung je.
skinny jeans aku tu pon dah telipat je dalam almari.
haish.
kenaikan berat badan menyumbang kepada pengeluaran duit yang berterusan.
yer la
kena beli suar baru.
kena beli baju baru.
boleh kata serba serbi baru la
okeyh.menu diet pertama hari ini adalah
 sup ikan tanpa ikan.ada carrot.kuah sup dgn tomato 4 bijik + air milo  ais segelas.
 pandangan dalam makanan manusia berdiet

piinggan lagi satu tu bukan milik aku yer.tu kak ros yg empunya.peneman setia time brunch aku.

total duit yang dibelanjakan hari ini adalah RM 2.30.

Harap2.perut aku menahan lapa,kuatkan semangat untuk diet.!ciayok!
korang idea idea diet yang berkesan?

Tiada ulasan: