Selasa, November 04, 2008

Translation paper

Exam translation tadi telah dapat aku lalui dengan cemerlang, gemilang dan terbilangnya..hahaha...
malam sebelumnya, dengan tak tidurnya..bukannye baca buku..tapi menyembang..huahaha...tibe2 plak leh dapat spot question, lagi la bertambah happy
kat rumah ader aku, nasya dengan efa jer... sembang punya sembang sampai la pukul 2 lebih..haish...tibe2 timbul lah keinginan yang memuncak untuk membaca nota...
dengan segala usaha yang teguh dan bersepadu stadi grupnyer(ceh!!!)..akhirnya dapat la habis kan nota2 tu semua..hahaha
mase masuk kelas periksa..aku cek dulu kertas soalan...curi2 tgk soalan
alhamdulillah
semua soalan yang di spot
semuanya keluar...dengan senang hati la aku menjawabnya...
aku harap semuanya berjalan dengan lancar..dapat la aku teruskan lagi impian aku ni..