Jumaat, Oktober 15, 2010

menu diet #2

post mortem diet #1:
hari ni..eh.bukan hari ni.start semalam lagi.diet dah lari okey.
pas balik dari kantin memakan kan diri.aku melantak lagi keropok ikan dalam opis sambil2 buat keje.
kruk krap bunyik dia.adeyh.
balik tengahhari bukak tudung saji.ada SAMBAL UDANG beb..!
mmg terus aku lupakan niat diet tu.
mule2 amik nasi sikit je.tapi udang nye.mak aih.tak yah citer la.tu yang tak post gmbr dia.kang ade yang tekecur ayaq liuq.huhu
balik petang rilek lagi. sbb ingat sambal udang dah habis.yer la tgok bawah tudung tinggal sambal je.udang nye dah tak der 
bile sampai malam, tergerak lak hati nak bukak tudung periuk kecik atas dapur tu.
sekali tgk.wah..~~!!!!
ader sambal udang yang banyak..~
siap tambah dua kali ..
erk..~

***
hari ni plak.pagi2 lagi dah sental nasi lemak 2 bungkus.karipap sebijik+tembikai sikitkuih lapis sikit.air teh secawan.
"tak pe.malam nnt nak men badminton (arina,okt 2010)
malam dan petang ni aktiviti eksesais bemula.dari ari selasa ari tu lagi.bejalan kaki seluruh utm.gigih!
gambar tak smepat nak amiik sbb aku dah kena tinggal bertiang2 oleh kak is ngan kak sham.cam no?
petang ni berbasikal.dan malam badminton ramai2.
marilah sihatkan tubuh badan smeua.yeeha..!
doakan aku kurus.haha


Tiada ulasan: