Rabu, Disember 20, 2006

Ketakutan

aku sekaang kat utm..amik kursus pembinaan laman web..
tak sangka plak leh main internet kat sini...
pagi tadi..aku mmg dah ingat malas nak datang...yer la aku rasa mesti budak kecik2 je yang ade...
mmg pun budak2 kecik yang banyak tapi tak sangka plak banyak budak yang se batch aku masa kat sekolah dulu..
farihin ade
masyitah ader
tapi... malas ar nak campur
bukan klik aku pun
kursus ni 2 hari
hari ni ngan esok
terperap la aku kat depa komputer ni ari kul 8 sampai kul 5 petang

macam tittle yang dah tertera kat atas.
aku sebenarnya tengah cuak gak result exam nak kua
aku tak tahu la macam mana..
kena buang agaknya
cuak gile aku
tadik masa bukak ym..
paul ade hantar msg dia cakapkena tepon puncak baru tahu result
lagi la aku cuak
nak buat macam mane ni???
aku pun dah tak tahu nak buat macam mana..
mesti aku kena marah gile2...
giler ar

aku nex sem nak bia si pijah tu kuar dari umah aku